MVC


Kommentarer
Postat av: Marie

Jaa, vill handla massor nu. Eftersom jag legat sjuk i 3 dagar så kunde jag inte låta bli att beställa lite på nätet idag =P Kommer snart upp ett nytt inlägg om vad som inhandlade ;)

Ja, längtar till BB-väskan ska packas! Då är det ju nära på riktigt.



Ussa, hoppas du får ta EDA! Diskbråck OCH gravidryggvärk - tycker faktiskt riktigt synd om dig =(

2011-03-23 @ 19:50:33
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/
Postat av: Marie

Ajdå, men det var ju tur att du fick komma idag istället=)

En lapp i BB-väskan ska jag nog ha. Har faktiskt tänkt på det, på alla de där sakerna som man använder dagligen...hur ska man komma ihåg dom när man väl står där med värkar och allt vad det är. Tack för tipset ;)



Skönt att du blir sjukskriven, då kommer du ha mycket tid att förbereda inför lillens ankomst.



Jag kommer jobba 5 dagar i veckan som det ser ut nu. Så istället för 7.30-16.30 blir det 8.00-16.00 och på fredagar blir det 14.30 istället för 15.30. Så det ska bli skönt faktiskt. De blir först i maj som jag börjar ta ledigt och bara jobbar 3 dagar veckan. Den 18 maj är sista arbetsdagen! Men än så länge mår jag ju bra, är bara lite tröttare =)

2011-03-23 @ 21:10:34
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback